søndag den 15. januar 2012

WALLSTICKERS - let og billigt!

Ja wallstickers behøver slet ikke være så dyre. De bliver solgt i stakkevis, men er meget lette at lave selv. Inspirationen fik jeg fra min veninde Ulla som har lavet enormt mange ting til hendes drenge med selvklæbende folie.
Det kan købes i bla. Bauhaus og jeg mener jeg gav 40-50,- for en rulle.
Jeg syntes at Oscars reol var lidt for bar, så jeg tegnede bag på papiret og klippede/ skar derefter dyrene ud og satte op! Voila - min mand synes forresten at den er fin til hans værelse da det ligner han selv har lavet den! Tak :)



Se her for mere inspiration til Wallstickers som du selv kan lave hos Nykjærklostergaard :)

4 kommentarer:

  1. Tak for idéen med wall stickers og selvklæbende folie, da jeg har to 5 årige prinsesser der snart skal have hvert deres nye værelser,...
    Jeg synes den er super fin.
    mvh. Tine

    SvarSlet
  2. Dejligt at det kan bruges Tine :)
    Der er jo uendelige muligheder med folie, du kan også købe billige selvklæbende ruller med mønster i Tiger :)

    SvarSlet
  3. Hvordan er din erfaring med at fjerne dem igen? Vi har nemlig lige fået nyt hus, så jeg vil helst ikke ødelægge væggene?

    SvarSlet
  4. Hej :-)
    Min erfaring er at det at let at få af uden at det rive ri noget. Har du prøvet at løsne dem i hjørnerne?

    SvarSlet