søndag den 15. januar 2012

Pynteting til børneværelset / den nye baby!

Ja lidt pynteting skal der jo derind og da min lille dreng nyder at være kreativ med mig, synes jeg han skulle lave lidt til hendes værelse.
Det blev til tre fine perleplader som kom op i snor og hænge på hendes værelse. Perlerne er de store Hama perler, de fik en hurtig tur med strygejernet og udvidet med en nål inden de kunne komme op :)

En anden ting han lavede var disse små malerier. Lærrederne er fra Søstrene Grene og jeg havde givet dem en basis farve inden sønnen fik lov til at gå amok med de farver jeg havde valgt.. ( en anelse perfektionist har man vel lov at være...)
Jeg elsker tanken om at han har lavet noget til hende, og det var så hyggeligt at lave det sammen! Det kan varmt anbefales. En anden ting jeg overvejer er at lave små perleskåle. Ideen har jeg herfra Perleskål dog skulle de bare laves i små varianter og så med en højere side :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar