onsdag den 23. maj 2012

Malerier til stuen

Jeg har manglet nogle billeder til stuen, og normalt tegner jeg maler jeg med akrylmaling men denne gang tegnede jeg med nogle specielle maling penne fra panduro. Det er nemt og giver en fint og glat resultat.





Ideen fik jeg fra Søhesten lige HER - hun er god til kruseduller, og det fik lige inspireret min babushka som det jo egentligt er og så det andet billede :)

Har du selv lyst til at gå igang, kan jeg anbefale de HER penne fra panduro de fåes i flere størrelser, farver og priser. Jeg tager et lærred eller tykt papir og jeg finder så et billede jeg kan lide på nettet da jeg har brug for et konkret billede når jeg tegner.
Det tørrer med det samme og så er det bare at hænge op eller i en ramme, du kan også laminere og klippe det i stykker og hænge det op så der er mellemrum mellem hver firkant, eller hænge den op på væggen med pyntet tape ( fåes i Søstrene grene for 1,-)

God fornøjelse :)

6 kommentarer:

  1. Mig igen... :)
    Jeg har også de tusser i allemulige farver, men kun skrappe pang farver, hvordan har du fået pastel? Kan de købes i pastel eller har du gjort noget??

    SvarSlet
  2. Hey yo !
    Hvor er de bare fede , det burde vi ha i stuen :D

    SvarSlet
  3. Hej Ulla!! Den pinke på babushkaen er tegnet oven på den turkise. Det giver et pastel udtryk, men ellers er det helt de samme som dine :)

    Sara - DET var da en god idé! Fik jeg sagt at indflyttergaven var et par puder eller lign. af eget valg hvis det har interesse? :) Det kunne jo også være sådan nóget her :)

    SvarSlet
  4. ja ikke , det spreder i hvertfald farve ind i det hele (: er helt vild med den med striber og alle farverne :D

    SvarSlet
  5. Hejsa Jette. :)

    Ih hvor har du altså en fin blog.. :) og nogle super fede tegninger du der har fået zentangled (er det ikke sådan det hedder?!? ;) )

    Har også lige været inde og snuse til din tylskørt DIY og den må jeg hellere huske når min datter bliver helt fanget af tyl og prinsesser. :)

    kh Marianne

    SvarSlet
  6. Sara så er det sa bare sådan nogle du skal have op! Det må vi lige snakkes ved om :)

    Hej Marianne - tusind tak, det varmer altid med en kommentar! Zentangled lyder vældig, jeg ved dog ikke hvad det er :)
    Min datter har også endnu at vente på et tylskørt og så må vi se om det overhovedet er noget hun gider.. :)
    Tak for din kommentar!

    Kh Jette

    SvarSlet