torsdag den 19. april 2012

Pastel - amok..!

Der trænger til farver i stuen så nu har jeg begivet mig ud i at indrette mit hjem som jeg ønsker. Lige nu er det en kombi af hvad vi kunne blive enige om, og jeg har flere gange brokket mig - med succes..

Så dette er det første skridt, jeg har købt nogle messingstager hos genbrugen, der er så mange flotte lysestager i "guld" men farven passer bare ikke ind. Så jeg tog en spand med det maling jeg havde - en jernmaling som jeg grundede stagerne med, og gav dem derefter en omgang med malingen blandet med akryl maling og lidt vand.

Her er resulatet - jeg er godt tilfreds nye stager for en flad 50,- :)








Der findes sikkert en bedre måde at gøre det på, men jeg tog det jeg havde i huset.. Sådan er det stort set altid herhjemme :) Omme bag ved skal der stå en plakat fra Wordle -kender i det?

1 kommentar:

  1. Friske, fine, flotte farver! Hvor ser det godt ud!!
    Glæder mig til at følge forvandlingen af jeres stue ;)
    Glæder mig også helt vild til at se den plakat! Jeg kender det ikke - men er helt vild spændt!!!!!!

    SvarSlet