lørdag den 28. april 2012

Guld bukser - det er vist enten eller..

Disse skønne bukser er lavet i jersey med guld tern, og jeg tror at enten hader man dem, eller elsker dem. Jeg er absolut en som ELSKER dem, og glæder mig til at Liva skal Tulle rundt i dem med en pangfarve bluse til. Ja hvis hun jo gider.. Jeg har 1,5 meter guldstof endnu som jeg slet ikke har taget hul på, men glæder mig til at få syet noget i det. Det er slet ikke så meget guld som det her, men med guld tråde istedet :)

God weekend derude!!



 Og min lækre lille Liva som skal i dem om 1 år eller noget lign :)


Hov og så har jeg gang i en grande finale... Måske der kommer en lille billede af mit ret store projekt på et tidspunkt - mit hjertebarn :)

2 kommentarer:

  1. Super fine bukser! hvor har du købt stoffet?

    SvarSlet
  2. Tak tak :-) stoffet er fare stof&stil men det er godt nok længe siden at jeg købte det..

    SvarSlet