onsdag den 3. oktober 2012

Blomsterdragt til blomsterbarnet

Eller sådan noget.. :-)
Liva har fået endnu en dragt, jeg klippede en slidt dragt i stykker og lagde nogle cm til. Dette var resultatet og de er allerede i godt brug herhjemme :) dejligt når det lykkedes!

Først lavede jeg den stropløs men det går jo ikke til sådan en bette fis :-)
Så der kom stropper på og så nogle sløjfer og det var overraskende let.

Kan du lave bukser med ribkant, så tilføj lidt ekstra længe op af og så har du allerede et godt udgangspunkt til en fin dragt :-)

Ps - husk at der trækkes en vinder til give awayen om kun 5 dage se lige HER
God dag derude !


6 kommentarer:

  1. Jette din kreative kvinde!! Hvor får du det fra..:)!!! Dragten ser så sød ud!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det kommer bare til mig!! hoho :-)Og tak jeg synes også hun er så sød ud i den! Det gå da vældigt frem ad med din blog, hold da op!! Det plejer at tage meget længere tid for bloggere synes jeg, men du skriver også så dejligt! :-)

      Slet
  2. Du er bare så god til at forvandle ting og sager til noget rigtig fint!:)
    Jeg kan ikke lige finde en e-mail adresse, så jeg skriver lige her - jeg har også svaret på de indlægs du har kommenteret, men hvis du nu ikke ser mine svar... :) Du må meget gerne få kjolen og jeg skal endelig ikke have noget igen - det er bare dejligt, at den kan komme i brug:) Du kan måske sende en e-mail mht hvad der passer dig bedst - at jeg sender den eller at du evt kigger forbi Esbjerg en dag, hvor du måske alligevel er her i nærheden?:) Min e-mail er polkapige@gmail.com:)
    Barnepigerne vil jeg også MEGET gerne høre mere om:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey you :-)
      Mine forældre bor stadig i Esbjerg, jeg bor i Herning! Men jeg vil helt sikker gerne komme forbi og hente den en dag, yay at jeg fik den :D en er virkelig smuk!!
      Og mht barnepiger så vil jeg lige prøve at skabe kontakt og så stikke dem din mail, eller omvendt.
      Kh Jette

      Slet
  3. Fine fine dragt til en skøn skøn pige!! Hun er så skøn hende Liva!!

    SvarSlet
  4. Ja hun er bare dejlig - tak Ulla :-) Jeg har planer om sådan en dragt med fine prikker..!

    SvarSlet