søndag den 2. september 2012

Sengeslange - en erstatning for sengeranden!

Det kunne måske virke som om at der intet bliver produceret herhjemme men det er lyv. Jeg har både fået lavet DIY på mine eget design bukser og lavet gangen om mm. Men desværre har jeg kun den her ipad som er intet mindre end hæslig at lave et længere indlæg på. Så i må lige vente en uge før der kommer lidt mere igen! :) 

Indtil videre har jeg fået denne lavet, den skal erstatte sengeranden som skal videre i familien. Kom tilbage hvis du mangler en DIY på det, for den har jeg den absolut nemmeste opskrift på!

Jeg kiggede rundt omkring på opskrifter men det endte med at blive  en hjemmekreation fra fri fantasi da jeg kom i total stofmangel - der skal jo rimelig mange rester til sådan en her! For at fylde den slagtede jeg en kæmpe bamse der nu sidder halvdød ude i bryggerset, han er god at have til det næste projekt der skal have fyld i sig. Mangler du en opskrift så fandt jeg min inspiration lige her - god fornøjelse :) 

Ps - her ved mit indlæg nr. 100 kommer der en giveaway, mon i har ønsker til hvad præmien skal være? Det kan være alt  her fra bloggen - selv det spiselige :) 





4 kommentarer:

  1. fed slange, de er så gode at bruge i sengen når sengeranden bliver for træls :)

    tak fordi du linker til mig, det er sødt af dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte :)
      Ja de er fantastiske da de små også synes den er sjov og så bruges til leg også. Men det var et længer stykke arbejde end forventet, og selvfølgelig skal der være være et link til din fine DIY :)
      God dag til dig
      Kh Jette

      Slet
  2. Hep hep på en DIY!! Så kan jeg også komme igang:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ - mon jeg har skrevet det kringlet? Det var en DIY til en sengerand og ikke slangen, den har Lotte ( lillelethdesign) en fantastisk en til :)
      Dejlig dag til dig Ulla :)

      Slet